﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 27, 2009

sesi perbincangan selepas game
taklimat daripada pengadil

santai nampak..............








pemain-pemain futsal sktd
dari kiri atas azlan, naim,ikhmal dan shamshul
dari kiri bawah basri, meor, dzul dan zorro











bersiap sedia menunggu perlawanan pertama............

Monday, May 25, 2009

KARNIVAL FUTSAL & BOLA JARING

Pada 23/5/09 telah dijalankan satu karnival futsal dan bola jaring sempena sambutan hari guru daerah Kinta Utara di padang PPD Kinta anjuran SK Cator Avenue. kira-kira 38 pasukan futsal senior dan 8 pasukan futsal veteran beraksi pada hari itu....SK Tasek Dermawan juga telah menyertai karnival tersebut...Berada dalam kumpulan H bersama-sama SK Sungai Rokam,SMK Tambun dan SMK Raja Perempuan.

Keputusan Pertandingan

SKTD vs SKSR
2 - 0

SKTD vs SMKRP
3 - 1

SKTD vs SMKT
3 - 0

SKTD berjaya memasuki peringkat kedua kerana telah menjadi johan kumpulan.. bertemu dengan SMK Anderson SKTD telah tewas 1-2 walaupun telah mendahului seawal minit ke-2.

Walaupun tewas TAHNIAH kepada pemain-pemain SKTD kerana bertungkus-lumus didalam karnival tersebut dan mencapai sasaran iaitu memasuki pusingan kedua....diharap pada tahun hadapan SKTD dapat melangkah lebih jauh lagi seterusnya menjadi johan .....

È